"Solidarność Kobiet ma SENS" - wspólna akcja Sukces Pisanego Szminką i magazynu SENS

Ambasadorki Akcji "Solidarność Kobiet ma SENS"
Ambasadorki Akcji "Solidarność Kobiet ma SENS" magazyn Sens
Październikowe wydanie miesięcznika SENS z Akcją Społeczną "Solidarność Kobiet ma SENS"

W czwartek, 25 września br. na rynku ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło), a wraz z nim rusza akcja społeczna „Solidarność kobiet ma Sens”. Bohaterką okładki oraz rozmowy prowadzonej przez Magdę Mołek jest aktorka Katarzyna Zielińska.




Miesięcznik Sens wraz z numerem październikowym startuje z akcją społeczną Solidarność Kobiet ma Sens, która swoje odsłony na łamach magazynu będzie miała przez kilka miesięcy. Jest to akcja ogólnopolska, której celem jest promowanie wzajemnego wsparcia kobiet w sferze zawodowej. Istotą akcji jest zwrócenie uwagi kobiet na to, że wzajemne wspieranie się w środowisku zawodowym, biznesowym oraz na uczelniach pomaga rozwojowi ich kariery oraz wpływa na poprawienie jakości życia każdej kobiety.

Ambasadorkami akcji są: dziennikarka Paulina Młynarska, prezenterka Dorota Wellman, trenerka biznesu oraz twórczyni portalu Sukcespisanyszminką.pl Olga Kozierowska, piosenkarka i scenarzystka Marysia Sadowska, , a także lekarka-neurolog, pisarka - Ałbena Grabowska, autorka książek „Lot nisko nad ziemią” oraz „Stulecie Winnych”.



W ramach akcji w magazynie Sens został ogłoszony konkurs dla czytelniczek, na opisanie swojej historii dotyczącej wzajemnego wspierania się kobiet, istniejących relacji zawodowych oraz trudnościach wynikających z rywalizacji w środowisku pracy. Akcja będzie miała także swoją odsłonę na FB w postaci działań social marketingowych, mających na celu zachęcenie uczestników do dołączenia do akcji.
Współorganizatorem pierwszej edycji akcji jest portal Sukces Pisany Szminką. Partnerami są Carrefour, Uroczysko Siedmiu Stawów, L’Occitane, Tommy Hilfiger, Carrera, Bynamesakke. Patronem medialnym zostało radio ZET Chilli oraz portal Zwierciadlo.pl.
W cyklicznym, autorskim wywiadzie Magda Mołek pyta Katarzynę Zielińską, o to, co kocha, czego się obawia i na co nie traci energii.
W numerze akcja zniżkowa wraz z marką The Body Shop, w której czytelniczki otrzymają rabat w wysokości 30 zł na zakupy w sklepach w całej Polsce oraz mają możliwość otrzymania jednego ze 120 przygotowanych prezentów w sklepach partnera.
Ponadto do części nakładu numeru październikowego dołączona jest książka Katarzyny Miller „Nie bój się życia”. Katarzyna Miller zachęca i pomaga stawiać czoła rozmaitym lękom. Przekonuje, że najistotniejsze w życiu to nie bać się codzienności... Nie bać się życia!



Październikowe wydanie miesięcznika „SENS” ukazuje się w objętości 132 stron, w nakładzie 60 tys. egz. i w cenie 9,90 zł. Sprzedaż wydania jest wsparta kampanią w outdoorową - Stroer, TV - Romance TV, radiową -radiu ZET Chilli, Radiu Kolor, prasową: Moje Mieszkanie, Zwierciadło, Gazeta Prawna, Internecie (FilmWeb.pl, Zwierciadlo.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook, e-darling, Portal Sukces Pisany Szminką)oraz punktach sprzedaży prasy.
W 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych miesięcznika SENS wyniosła prawie 30 tys. egz i wzrosła o 2,5% w stosunku do 2012 r.


Trwa ładowanie komentarzy...